Retour- en Restitutiebeleid
Als u om welke reden dan ook niet tevreden bent met uw aankoop, neem dan contact met ons op. Bij Savaya streven we ernaar om ervoor te zorgen dat onze klanten volledig tevreden zijn met hun aankoop van onze leveranciers. Voor contact over een deel van het product of de dienst kunt u op dezelfde wijze met ons in verbinding komen.
Hoe kan ik mijn hele bestelling of een deel ervan retourneren?
Als u besluit de producten binnen 14 dagen naar ons terug te sturen, zullen we de volledige bestelling binnen 5 dagen na ontvangst van het product terugbetalen. Houd er rekening mee dat we de kosten voor het retourneren van het product niet kunnen vergoeden.
Dit is hoe het proces werkt voor alle producten:
1. Stuur een e-mail naar info@savaya.nl om ons te informeren dat u de bestelling of delen ervan wilt retourneren.
2. Neem contact op met onze klantenservice om te bevestigen of de retour geaccepteerd kan worden. We kunnen een retouradres verschaffen (dit is niet het adres op onze website).
3. Als de retour geaccepteerd is (binnen het toegestane termijn), verpak dan het product veilig en in de originele verpakking.
4. Stuur het pakket naar het retouradres dat u van onze klantenservice hebt ontvangen.
5. Stuur de Track & Trace code naar onze klantenservice.
6. Nadat we uw pakket hebben ontvangen en geïnspecteerd, zullen we de terugbetaling regelen via de betaalmethode die u gebruikt heeft voor de aankoop.
Let op: Het retourneren van gepersonaliseerde items (zoals armbandjes met naam of datum) en hygiëne producten (zoals een BH, ondergoed, maskers, tandenborstels, etc.) is wettelijk gezien niet mogelijk nadat de verzegeling is doorbroken
Producten beschadigd bij aankomst
Als het lijkt dat uw product tijdens het transport is beschadigd, neem dan binnen 14 dagen na ontvangst contact met ons op. Het product zal dan aan u geretourneerd worden.
Bij een ernstig probleem, stuur een e-mail met een foto van het beschadigde deel van het product. Neem de foto's op een vlakke ondergrond waar het etiket en het defect duidelijk zichtbaar zijn.
Voor defecte artikelen sturen we de eerste keer gratis een nieuw pakket, zonder mogelijkheid op een terugbetaling. Als het defect opnieuw optreedt, vergoeden wij u het volledige aankoopbedrag.
Als u vragen heeft over producten die beschadigd zijn aangekomen, neem dan contact op via info@savaya.nl.
Kan ik het product retourneren zonder contact op te nemen?
Nee, dat is niet mogelijk. U dient altijd eerst contact met ons op te nemen voordat u het product retourneert, omdat het retouradres kan verschillen van het besteladres.
Hoe kan ik contact opnemen?
U kunt ons bereiken via e-mail op info@savaya.nl. Het team van Savaya is zeven dagen per week beschikbaar en streeft ernaar om alle vragen zo snel mogelijk te beantwoorden.
Mijn bestelling is beschadigd, wat moet ik doen?
Maak een foto die de schade of het defect duidelijk laat zien. Plaats het product op een vlakke ondergrond om het label en de beschadiging goed in beeld te brengen.
Als u een beschadigd of defect product heeft ontvangen, neem dan binnen 14 dagen na ontvangst contact met ons op. Na deze periode wordt het product aan u geretourneerd.